Veelgestelde vragen

   Ik heb een abonnement. Kan ik dat opzeggen?
Ja. Natuurlijk. Wanneer je maar wilt.
   Ik wil mijn abonnement pauzeren, kan dit.
Ja zeker! Dit kan wanneer je maar wil.
   Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
Via hier heb je zo weer toegang tot je account.
   Ik heb een abonnement maar wil graag andere cups ontvangen.
Dit kan heel eenvoudig in je Goedcupje account onder "Wijzig abonnement". We sturen je dan de eerst volgende bestelling de nieuwe samenstelling
   Zijn Goedcupjes in de winkel te koop?
Nee. Goedcupjes zijn alleen via Goedcupje.nl te koop. Vertel het door!
   Kan mijn Nespresso®-apparaat stuk gaan door het gebruik van Goedcupjes?
Nee. Nee. Nee. Onmogelijk!
   Hoe kan ik zorgen dat emails van Goedcupje altijd bij mij aankomen?
Voeg het emailadres noreply@goedcupje.nl toe aan je contacten. Zo komen emails van ons altijd in je inbox aan.
   Wanneer worden de Goedcupjes geleverd?
De Goedcupjes worden de volgende dag geleverd wanneer deze op maandag t/m vrijdag besteld zijn voor 17.00 uur. Op feestdagen kan er niet worden geleverd.
   Ik heb Goedcupjes besteld, maar niet gekregen. Wat nu?
Neem alsjeblieft direct contact met ons op.
   De Goedcupjes zijn beschadigd toen ik ze zojuist van de koerier kreeg. Wat moet ik doen?
Neem alsjeblieft meteen contact met ons op.
   Ik moet iets harder drukken op mijn koffiezetapparaat als ik een Goedcupje gebruik dan bij Nespresso®-capsules. Is dat normaal?
Ja. De capsules van Goedcupje zijn gemaakt van plastic, daarom moet je iets harder drukken.
   Passen de Goedcupjes ook in andere koffiezetapparaten?
Nee. De Goedcupjes zijn alleen geschikt voor Nespresso®-apparaten.
   Zijn de Goedcupjes geschikt voor mijn Nespresso®-apparaat?
Ja. De Goedcupjes zijn geschikt voor de meeste Nespresso®-apparaten behalve de Nespresso® Cube en de Miele inbouw apparaten.
Kom bij onze maillijst