FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. De Goedcupjes zijn beschadigd toen ik ze zojuist van de koerier kreeg. Wat moet ik doen?

    Neem alsjeblieft meteen contact met ons op.

    Read more
  2. Ik heb Goedcupjes besteld, maar niet gekregen. Wat nu?

    Neem alsjeblieft direct contact met ons op.

    Read more
  3. Wanneer worden de Goedcupjes geleverd?

    De Goedcupjes worden de volgende dag geleverd wanneer deze op maandag t/m vrijdag besteld zijn voor 17.00 uur. Op feestdagen kan er niet worden geleverd.

    Read more
  4. Hoe kan ik zorgen dat emails van Goedcupje altijd bij mij aankomen?

    Voeg het emailadres noreply@goedcupje toe aan je contacten. Zo komen emails van ons altijd in je inbox aan.

    Read more
  5. Kan mijn Nespresso®-apparaat stuk gaan door het gebruik van Goedcupjes?

    Nee. Nee. Nee. Onmogelijk!

    Read more
  6. Ik moet iets harder drukken op mijn koffiezetapparaat als ik een Goedcupje gebruik dan bij Nespresso®-capsules. Is dat normaal?

    Ja. De capsules van Goedcupje zijn gemaakt van plastic, daarom moet je iets harder drukken.

    Read more
  7. Passen de Goedcupjes ook in andere koffiezetapparaten?

    Nee. De Goedcupjes zijn alleen geschikt voor Nespresso®-apparaten.

    Read more
  8. Zijn de Goedcupjes geschikt voor mijn Nespresso®-apparaat?

    Ja. De Goedcupjes zijn geschikt voor de meeste Nespresso®-apparaten behalve de Nespresso® Cube en de Miele inbouw apparaten.

    Read more